Aktualizacje aplikacji Comarch Betterfly moduł eFaktury

21.05.2025 Wraz z najnowszą aktualizacją aplikacja zmieniła nazwę z „Comarch Moje BR” na „Comarch Betterfly moduł eFaktury”. System Comarch Betterfly moduł eFaktury jest dostępny pod nowym adresem https://app.comarchbetterfly.pl/. W przypadku zgłoszeń uwag i sugestii prosimy kierować je na nowy adres e-mail erpxtstart@comarch.pl. Zmiana nazwy nie wpływa na dotychczasowe funkcje programu. Ponadto, w najnowszej wersji dostępnej przez przeglądarkę internetową, wprowadzono:
  • Listę wydruków od księgowego - dostępną w menu "Usługi księgowe" -> "Wydruki od księgowego". Od wersji 2025.5 Comarch ERP Optima, księgowy będzie mógł przesyłać do klienta wydruki deklaracji, rejestrów VAT i zapisów księgowych. Udostępnienie Comarch ERP Optima 2025.5 jest planowane na 27.06.2025 (wersja w Chmurze Standard) / 07.07.2025 (wersja stacjonarna).
  • Zmiany ergonomiczne w pracy z Komunikatorem:
    • wyszukiwanie wiadomości po treści i temacie,
    • sortowanie wiadomości po otwartych i zakończonych wątkach,
    • dołączanie załącznika bezpośrednio w oknie nowej wiadomości.
29.01.2025 W najnowszej wersji zmodyfikowano funkcję "Usuń konto" dostępną w Ustawienia -> Konto i profil. Konto będzie usuwane od razu po potwierdzeniu przez użytkownika. 18.12.2024 W najnowszej wersji dostępnej przez przeglądarkę internetową umożliwiono:
Uwaga
Aby włączyć tą opcję biuro rachunkowe musi mieć zainstalowany system Comarch ERP Optima w wersji 2025.0 lub wyższej.
  02.10.2024 W najnowszej wersji dostępnej przez przeglądarkę internetową umożliwiono:
  • Wprowadzanie faktur sprzedaży za pomocą usługi Comarch OCR&KSeF. Wprowadzone faktury można opisać i przesłać do biura rachunkowego wraz z załączonym skanem dokumentu.
Aby korzystać z nowej funkcji pobierania faktur sprzedaży za pomocą usługi Comarch OCR&KSeF w aplikacji natywnej Comarch Betterfly moduł eFaktury iOS oraz Android, wymagane jest zainstalowanie najnowszej wersji aplikacji.
Uwaga

Aby włączyć tą opcję biuro rachunkowe musi mieć zainstalowany system Comarch ERP Optima w wersji 2025.0 lub wyższej.

  • Seryjną zmianę kategorii sprzedaży/zakupu dla zaznaczonych kontrahentów.
  09.07.2024 - Android 2.8 W nowej wersji udostępniliśmy możliwość przekazania do księgowego informacji o zakończeniu wprowadzania dokumentów w danym miesiącu (funkcja: Zamknij miesiąc dostępna na oknie Mój pulpit).   08.07.2024 - iOS 2.3 W nowej wersji udostępniliśmy:
  • możliwość przekazania do księgowego informacji o zakończeniu wprowadzania dokumentów w danym miesiącu (funkcja: Zamknij miesiąc dostępna na oknie Start),
  • powiadomienie push przesyłane na telefon gdy biuro rachunkowe udostępni informację o podatkach i opłatach.
  19.06.2024 W najnowszej wersji dostępnej przez przeglądarkę internetową umożliwiono przekazanie do księgowego informacji o zakończeniu wprowadzania dokumentów w danym miesiącu. Księgowy na tej podstawie może rozpoczynać prace związane z rozliczeniem miesiąca. Funkcja Zamknięcie miesiąca umożliwia:
  • weryfikację dokumentów (m.in. czy wszystkie dokumenty są zatwierdzone i wysłane do księgowego),
  • automatyczne zatwierdzenie i wysłanie dokumentów do księgowego,
  • zdefiniowanie przez księgowego terminu na zamknięcie miesiąca – użytkownik będzie w takiej sytuacji informowany o tym ile pozostało dni na dostarczenie dokumentów,
  • zablokowanie możliwości wprowadzania dokumentów do zamkniętego miesiąca.
Tylko księgowy może otworzyć zamknięty miesiąc. Przed zamknięciem pierwszego miesiąca należy upewnić się, że biuro rachunkowe jest gotowe do obsługi tej funkcji. Biura rachunkowe mogą z niej korzystać od wersji Comarch ERP Optima 2024.5.1. Udostępniono również drobne poprawki i usprawnienia.   15.02.2024 Udostępniliśmy aktualizację aplikacji Comarch Betterfly moduł eFaktury dostępnej przez przeglądarkę internetową. Wprowadziliśmy w niej:   13.12.2023 - iOS 2.2.1 W nowej wersji udostępniliśmy wysyłkę dokumentów sprzedaży do Krajowego Systemu e-Faktur.   22.11.2023 Udostępniliśmy aktualizację aplikacji Comarch Betterfly moduł eFaktury dostępnej przez przeglądarkę internetową. Umożliwiliśmy w niej: Wprowadziliśmy także drobne poprawki i usprawnienia.   22.11.2023 - Android 2.6 W nowej wersji wprowadziliśmy opcję dodatkowego opisu oraz ustawienia kategorii sprzedaży/zakupu na dokumentach przesyłanych do Biura Rachunkowego. Dodaliśmy także powiadomienia PUSH o podatkach i opłatach. Ponadto umożliwiliśmy wysyłkę dokumentów do Krajowego Systemu e-Faktur. Więcej informacji w artykule Jak odbierać powiadomienia PUSH na telefonie?   22.11.2023 - iOS 2.2 W nowej wersji wprowadziliśmy opcję dodatkowego opisu oraz ustawienia kategorii sprzedaży/zakupu na dokumentach przesyłanych do Biura Rachunkowego. Umożliwiliśmy także automatyczne przeniesienie konta do Comarch Betterfly. Wprowadziliśmy również drobne usprawnienia i poprawki.   31.08.2023 Udostępniliśmy aktualizację aplikacji Comarch Betterfly moduł eFaktury dostępnej przez przeglądarkę internetową. Umożliwiliśmy w niej:
  • odbieranie informacji od Biura Rachunkowego na żądanie  - Użytkownik może w dowolnym momencie uruchomić funkcję pobierania danych nowym przyciskiem w sekcji "Podatki i opłaty".

  • automatyczne wysyłanie wydruku faktury sprzedaży - podczas zatwierdzania faktury sprzedaży od teraz do Biura Rachunkowego jest wysyłany także wydruk dokumentu.
  26.07.2023 - iOS 2.0.1 W nowej wersji poprawiliśmy przesyłanie dokumentów kosztowych do biura rachunkowego.   29.06.2023 - iOS 2.0 W nowej wersji rozszerzyliśmy informację o podatkach o brak podatku do zapłaty, jeśli taki wystąpił oraz wprowadziliśmy podgląd płatności anulowanych w sekcji „Podatki i opłaty”. Wprowadziliśmy także drobne usprawnienia i poprawki.   16.06.2023 Udostępniliśmy aktualizację aplikacji Comarch Betterfly moduł eFaktury dostępnej przez przeglądarkę internetową. Umożliwiliśmy w niej:
  • odbieranie informacji od Biura Rachunkowego o braku podatku do zapłaty w wybranym miesiącu - w sekcji "Podatki i opłaty" takie płatności będą wyświetlane z kwotą 0,00 zł.
  • zmianę systemu na Comarch Betterfly - od teraz Użytkownik może to zrobić samodzielnie w wybranym przez siebie momencie, a przeniesienie danych odbywa się automatycznie. Ważność konta w Comarch Betterfly jest zależna od Biura Rachunkowego, z którym jest uruchomiona wymiana danych i może wynosić 30 dni, 12 lub 18 miesięcy. Po tym okresie obowiązuje opłata zgodnie z cennikiem.
Wprowadziliśmy także drobne poprawki i usprawnienia.   15.06.2023 - Android 2.3 W nowej wersji rozszerzyliśmy informację o podatkach o brak podatku do zapłaty, jeśli taki wystąpił oraz wprowadziliśmy podgląd płatności anulowanych w sekcji „Podatki i opłaty”. Wprowadziliśmy także drobne usprawnienia i poprawki.   28.04.2023 - iOS 1.9.1 W nowej wersji poprawiliśmy rozliczanie faktury sprzedaży.   25.04.2023 Udostępniliśmy aktualizację aplikacji Comarch Betterfly moduł eFaktury dostępnej przez przeglądarkę internetową. Dodaliśmy w niej:
  • możliwość zapisu i aktualizacji karty produktu podczas wystawiania faktury sprzedaży,
  • możliwość zmiany numeru dokumentu,
  • oznaczenie płatności anulowanej w sekcji "Podatki i opłaty".
Wprowadziliśmy także drobne poprawki i usprawnienia.   13.04.2023 - iOS 1.9 Drobne poprawki i usprawnienia.   06.03.2023 Udostępniliśmy aktualizację aplikacji Comarch Betterfly moduł eFaktury dostępnej przez przeglądarkę internetową. Wprowadziliśmy w niej zmiany optymalizacyjne oraz drobne poprawki i usprawnienia.   01.03.2022 - Android 2.2 W nowej wersji wprowadziliśmy zmiany ergonomiczne do wyszukiwarki produktów i kontrahentów oraz drobne usprawnienia i poprawki.   06.02.2023 Udostępniliśmy aktualizację aplikacji Comarch Betterfly moduł eFaktury dostępnej przez przeglądarkę internetową. Dodaliśmy w niej obsługę korekt faktur sprzedaży. Wprowadziliśmy także drobne poprawki i usprawnienia.   20.12.2022 Udostępniliśmy aplikację Comarch Betterfly moduł eFaktury, z której można korzystać przez przeglądarki:
  • Google Chrome
  • Microsoft Edge
  • Mozilla Firefox
  • Safari
Aplikacja desktopowa umożliwia m.in. wystawianie faktur, wczytywanie dokumentów kosztowych oraz wymianę danych z Biurem Rachunkowym. Dostępna jest pod adresem: https://www.comarchbetterfly.pl.   30.09.2022 - iOS 1.8.2 W nowej wersji poprawiliśmy wysyłkę mailową faktury sprzedaży.   29.09.2022 - Android 2.1.2 W nowej wersji poprawiliśmy wysyłkę mailową faktury sprzedaży.   08.09.2022 - Android 2.1 W nowej wersji dodaliśmy możliwość zmiany języka aplikacji na angielski. Zmiana języka jest dostępna z poziomu sekcji ustawień. Wprowadziliśmy także drobne usprawnienia i poprawki.   23.06.2022 - Android 2.0 Drobne poprawki i usprawnienia.   28.04.2022 - iOS 1.8.1 Drobne poprawki i usprawnienia.   21.04.2022 - iOS 1.8 W nowej wersji dodaliśmy opcję ustawienia interfejsu w języku angielskim. Zmiana języka jest dostępna z poziomu sekcji ustawień. Wprowadziliśmy także drobne usprawnienia i poprawki.   08.03.2022 - Android 1.9 W nowej wersji dodaliśmy możliwość zmiany hasła do konta użytkownika. Wprowadziliśmy także drobne poprawki i usprawnienia. Jak zmienić hasło do konta Comarch Betterfly moduł eFaktury?   08.02.2022 - iOS 1.7.1 W nowej wersji poprawiliśmy drukowanie numeru rachunku bankowego na fakturach sprzedaży.   03.01.2022 - iOS 1.7 W nowej wersji dostosowaliśmy działanie aplikacji do zmian w przepisach obowiązujących od 01.01.2022 oraz umożliwiliśmy ustawienie prefiksu firmowego numeru NIP. Wprowadziliśmy także drobne usprawnienia i poprawki.   03.01.2022 - Android 1.8 W nowej wersji dostosowaliśmy działanie aplikacji do zmian w przepisach obowiązujących od 01.01.2022 oraz umożliwiliśmy ustawienie prefiksu firmowego numeru NIP. Wprowadziliśmy także drobne usprawnienia i poprawki.   10.12.2021 - Android 1.7.3 W nowej wersji wprowadziliśmy możliwość zmiany numeru faktury sprzedaży oraz zwiększyliśmy ilość dostępnych znaków w polach opisowych. Udostępniliśmy także drobne poprawki i usprawnienia.   05.11.2021 - iOS 1.6 W nowej wersji wprowadziliśmy możliwość zmiany numeru faktury sprzedaży. Udostępniliśmy także drobne poprawki i usprawnienia.   01.07.2021 Od 1 lipca 2021 aplikacja umożliwia wprowadzenie miesięcznie:
  • 10 faktur sprzedaży
  • 20 stron dokumentów zakupowych przetwarzanych przez Comarch OCR&KSeF
  24.05.2021 - iOS 1.5 W nowej wersji wprowadziliśmy możliwość wystawienia faktury korygującej w formie całkowitego zwrotu. Udostępniliśmy także drobne poprawki i usprawnienia.   10.03.2021 - iOS 1.4.2 Optymalizacja działania aplikacji podczas wystawiania faktur sprzedaży.   03.03.2021 - iOS 1.4.1 Optymalizacje i usprawnienia działania aplikacji.   02.03.2021 - Android 1.7.1 Drobne optymalizacje i usprawnienia działania aplikacji.   24.02.2021 - Android 1.7 W nowej wersji wprowadziliśmy: – możliwość wystawienia faktury korygującej w formie całkowitego zwrotu – logowanie odciskiem palca – drobne poprawki i usprawnienia   18.02.2021 - iOS 1.4 W nowej wersji wprowadziliśmy następujące nowości i zmiany: – dodawanie pozycji na fakturę sprzedaży bez konieczności wcześniejszego zakładania karty na liście produktów – nowe oznaczenie dla kontrahentów z Irlandii Północnej – możliwość logowania FaceID/TouchID – drobne poprawki i usprawnienia   29.01.2021 - Android 1.6.1 W nowej wersji wprowadziliśmy usprawnienia w zakresie odświeżania danych oraz obsługi plików w aplikacji.   22.01.2021 - iOS 1.3.1 Drobne poprawki i usprawnienia.   23.12.2020 - Android 1.6 W nowej wersji wprowadziliśmy zmiany wynikające z wyjścia Wielkiej Brytanii z Unii Europejskiej. Wprowadziliśmy także drobne poprawki i usprawnienia.   23.12.2020 - iOS 1.3 W nowej wersji wprowadziliśmy zmiany wynikające z wyjścia Wielkiej Brytanii z Unii Europejskiej. Wprowadziliśmy także drobne poprawki i usprawnienia.   04.12.2020 - Android 1.5.1 Drobne poprawki i usprawnienia.   04.12.2020 - iOS 1.2 W najnowszej wersji dodaliśmy możliwość kontaktowania się ze swoim Biurem Rachunkowym bezpośrednio w aplikacji. Wbudowany komunikator pozwala na wysyłanie wiadomości tekstowych, zdjęć lub innych plików. Wprowadziliśmy także drobne poprawki i usprawnienia.   27.11.2020 - Android 1.5 - udostępnienie oficjalnej wersji aplikacji na system Android W najnowszej wersji dodaliśmy możliwość kontaktowania się ze swoim Biurem Rachunkowym bezpośrednio w aplikacji. Wbudowany komunikator pozwala na wysyłanie wiadomości tekstowych, zdjęć lub innych plików. Wprowadziliśmy także drobne poprawki i usprawnienia.   20.10.2020 - iOS 1.1 W nowej wersji wprowadziliśmy następujące nowości i zmiany: - wysyłka wiadomości do Biura Rachunkowego z informacjami potrzebnymi do uruchomienia automatycznej wymiany danych - możliwość oznaczenia kodów JPK_V7 na produkcie i kontrahencie oraz na dokumentach kosztowych - automatyczne opisywanie dokumentów sprzedażowych podczas ich zatwierdzania - drobne poprawki i usprawnienia   20.10.2020 - Android 1.4 beta W kolejnej aktualizacji wersji beta wprowadziliśmy następujące nowości i zmiany: - wysyłka wiadomości do Biura Rachunkowego z informacjami potrzebnymi do uruchomienia automatycznej wymiany danych - możliwość oznaczenia kodów JPK_V7 na produkcie i kontrahencie oraz na dokumentach kosztowych - automatyczne opisywanie dokumentów sprzedażowych podczas ich zatwierdzania - dodawanie pozycji na fakturę sprzedaży bez konieczności wcześniejszego zakładania karty na liście produktów - drobne poprawki i usprawnienia   06.10.2020 - iOS 1.0 Udostępnienie pierwszej wersji aplikacji na system iOS.   07.2020 - 09.2020 - Android wersje beta Udostępnienie wersji beta aplikacji na system Android. Cykliczne aktualizacje wersji beta.  

Jak przenieść dane do Comarch Betterfly?

Aplikacja Comarch Betterfly moduł eFaktury umożliwia swoim klientom przeniesienie swoich danych do programu Comarch Betterfly. Aby przenieść dane z aplikacji Comarch Betterfly moduł eFaktury do programu Comarch Betterfly należy po zalogowaniu się na wersję przeglądarkową w sekcji Ustawienia - Zmiana systemu skorzystać z opcji Przenieś dane do Comarch Betterfly. Pojawi się komunikat z którym należy się zapoznać i postępować zgodnie z zamieszczonymi wskazówkami. Po przeniesieniu danych z aplikacji Comarch Betterfly moduł eFaktury do programu Comarch Betterfly nastąpi przekierowanie do programu Comarch Betterfly. Po zaakceptowaniu warunków regulaminu oraz niezbędnych zgód, konto jest gotowe do pracy. Przy próbie logowania do Comarch Betterfly na dane konta Comarch Betterfly moduł eFaktury jest możliwość skorzystania z opcji przeniesienia danych i rozpoczęcia pracy z programem Comarch Betterfly.

Jak zmienić hasło do konta Comarch Betterfly moduł eFaktury?

Zarejestrowane konto w aplikacji Comarch Betterfly moduł eFaktury jest częścią rozwiązań chmurowych Comarch Cloud.

Zmiana hasła jest możliwa:

  • z poziomu portalu Comarch Cloud
  • z aplikacji mobilnej na system Android - opcja "Nie pamiętasz hasła?"

Aby to wykonać zmianę hasła z poziomu portalu Comarch Cloud, kliknij tutaj. Następnie wybierz opcję "Zaloguj się" i "Nie pamiętasz hasła?". W kolejnym kroku wpisz adres e-mail, na który zostało założone konto w Comarch Betterfly moduł eFaktury i postępuj zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi na ekranie.

 

Jak usunąć konto w Comarch Betterfly moduł eFaktury?

Aby usunąć swoje konto w programie Comarch Betterfly moduł eFaktury należy:
  • Przejść do sekcji Ustawienia, dostępnej z górnej belki. Następnie na zakładce Konto i profil w sekcji Usuwanie konta wybrać opcję Usuń konto.
  • Po wybraniu Usuń konto pojawi się odpowiedni komunikat z potwierdzeniem:
Wybór opcji Anuluj spowoduje powrót do poprzedniego poziomu. Wybór opcji Potwierdzam usunięcie konta spowoduje wylogowanie z programu i natychmiastowe usunięcie konta. Użytkownik może odzyskać swoje dane kontaktując się z Asystą Comarch w terminie 14 dni od daty usunięcia konta dla aplikacji Comarch Betterfly moduł eFaktury. W aplikacjach mobilnych usuwanie konta przebiega analogicznie i jest dostępne w Moje dane w sekcji Informacje o koncie. Po wybraniu opcji Usuń konto pojawiają się komunikaty analogiczne jak w przypadku wersji webowej aplikacji. Zobacz inne: Jak założyć konto w Comarch Betterfly moduł eFaktury? Jak zmienić hasło do konta Comarch Betterfly moduł eFaktury?

Jak założyć konto w Comarch Betterfly moduł eFaktury?

Comarch Betterfly moduł eFaktury to aplikacja do fakturowania i komunikacji z Biurem Rachunkowym. Przeznaczona jest dla najmniejszych firm potrzebujących mobilnego narzędzia do fakturowania i wprowadzania dokumentów kosztowych. Aplikacja dostępna jest na system Android i iOS oraz poprzez przeglądarkę internetową.

Na stronie https://www.comarchbetterfly.pl lub po zainstalowaniu aplikacji mobilnej należy wybrać opcję tworzenia nowego konta. W kolejnym kroku należy podać adres e-mail, na który Użytkownik będzie później logował się do aplikacji. Na podany adres zostanie wysłane powiadomienie o konieczności nadania hasła. Po wykonaniu tych kroków Użytkownik może już zalogować się do aplikacji Comarch Betterfly moduł eFaktury.

Podczas pierwszego logowania niezbędne jest podanie NIP. Dane firmy zostaną wówczas pobranie z bazy GUS.

Uwaga
Nie ma możliwości założenia konta w Comarch Betterfly moduł eFaktury na numer NIP, który jest już wykorzystywany w usłudze Comarch Betterfly. W razie dodatkowych pytań zapraszamy do kontaktu z Asystą Comarch.

Kolejny krok to akceptacja zgód wynikających z przepisów o ochronie danych osobowych (RODO).

Aby w pełni korzystać z aplikacji Comarch Betterfly moduł eFaktury należy wraz ze swoim Biurem Rachunkowym uruchomić Internetową Wymianę Dokumentów. Od momentu potwierdzenia współpracy w aplikacji można w pełni korzystać ze wszystkich dostępnych funkcji: wystawiać dokumenty sprzedażowe, dodawać dokumenty kosztowe, wysyłać dane do Biura Rachunkowego i odbierać informacje o podatkach i innych opłatach.

W aplikacjach mobilnych rejestracja nowego konta przebiega analogicznie i jest dostępna z pierwszego ekranu po otwarciu aplikacji:

    Zobacz także: Jak skontaktować się z Comarch? Jak rozpocząć współpracę z Biurem Rachunkowym? Jestem Biurem Rachunkowym - jak uruchomić wymianę dokumentów z Klientem Comarch Betterfly moduł eFaktury?

Gdzie znaleźć dane kontaktowe do Biura Rachunkowego?

Dane kontaktowe do Biura Rachunkowego są widoczne:
  • w aplikacji przeglądarkowej - w menu głównym Moje Biuro Rachunkowe
 
  • w aplikacjach mobilnych w menu Więcej - Moje Biuro Rachunkowe.

Zakres informacji obejmuje adres strony internetowej, adres e-mail oraz telefon kontaktowy. W przypadku aplikacji mobilnej z tego poziomu można od razu zadzwonić do Biura Rachunkowego lub wysłać wiadomość e-mail poprzez własną aplikację pocztową zainstalowaną na urządzeniu.

W tej sekcji można także odnaleźć adresy biura oraz opcję dodatkowej wymiany danych.   Zobacz także: Gdzie można wysłać wiadomość do Biura Rachunkowego?

Gdzie uzupełnić dane firmowego rachunku bankowego?

W aplikacji przeglądarkowej dane rachunku bankowego znajdują się w sekcji Ustawienia, dostępnej z górnej belki. Po podaniu numeru rachunku, automatycznie uzupełniane są nazwa banku i dane teleadresowe. Można je jednak dowolnie edytować i zmieniać.

W aplikacjach mobilnych rachunek bankowy jest dostępny w menu Więcej - Moje dane - Rachunek bankowy.

Aby zmienić dane na takim istniejącym rachunku, wystarczy kliknąć na ikonę ołówka (lub opcję "Edytuj" w przypadku systemu iOS) i wówczas dane będą dostępne do edycji.

Wskazówka
W aplikacji wszystkie transakcje są realizowane w walucie PLN. W związku z tym domyślna waluta rachunku to również PLN.

Jak zmienić domyślną formę płatności?

W aplikacji przeglądarkowej formy płatności dostępne są pod ikoną Ustawienia, dostępnej z górnej belki. Jako domyślna forma płatności w aplikacji Comarch Betterfly moduł eFaktury jest ustawiona Gotówka. Aby wskazać inną domyślną formę płatności niż jest ustawiona, należy ją edytować i ustawić suwak Domyślna forma płatności w pozycji włączonej, a następnie zapisać zmiany.

W aplikacjach mobilnych formy płatności dostępne są w menu Więcej - Moje dane - Formy płatności.

  Zobacz także: Jak ustawić termin płatności?

Jak odbierać powiadomienia PUSH na telefonie?

W aplikacji Comarch Betterfly moduł eFaktury na system Android jest możliwe odbieranie powiadomień PUSH. Po zainstalowaniu aplikacji w wersji 2.6 lub wyższej i po zalogowaniu się do niej:
  • na pulpicie aplikacji obok ikony komunikatora widoczna jest ikona powiadomień,
  • w sekcji Ustawienia dostępna jest opcja Powiadomienia, gdzie można tę funkcję włączyć lub wyłączyć. W zależności od modelu telefonu mogą być dostępne także inne dodatkowe opcje dotyczące powiadomień w systemie.
  Powiadomienia PUSH mogą być odbierane na telefonie w momencie gdy:
  • nastąpi automatyczne odebranie informacji od Biura Rachunkowego
  • Użytkownik skorzysta z pobrania danych od Biura Rachunkowego na żądanie, poza automatycznym harmonogramem
Więcej informacji o wymianie danych znajduje się w artykule Jakie informacje o podatkach i opłatach można odbierać z Biura Rachunkowego?
Wskazówka
Powiadomienia PUSH nie będą odbierane po wylogowaniu z aplikacji.
  Powiadomienia PUSH będą wyświetlane na ekranie, kiedy pojawią się nowe dane w sekcji "Podatki i opłaty" lub nowe dane dot. kart kontrahentów. Przykładowy wygląd powiadomień na telefonie: Po kliknięciu w powiadomienie PUSH nastąpi przekierowanie do listy powiadomień w aplikacji. Z tego poziomu można przejść do szczegółowych informacji na temat wybranej płatności, przejść do listy kontrahentów lub oznaczyć wszystkie powiadomienia jako przeczytane.

Jak działa konto demonstracyjne?

W aplikacjach mobilnych jest możliwość zapoznania się z dostępnymi funkcjami jeszcze przez założeniem własnego konta. W tym celu można na ekranie powitalnym wybrać opcję "Zobacz demo". W kolejnym kroku nastąpi logowanie do ogólnodostępnego konta.
Wskazówka
Dane wprowadzone na koncie demo są widoczne jednocześnie dla wszystkich Użytkowników i mają charakter publiczny.
Aplikacja w trybie demo zawsze zawiera przykładowe płatności, jakie mogą być odbierane z Biura Rachunkowego. Jest także przygotowana do testowego wystawiania dokumentów. Na listach produktów i kontrahentów są widoczne testowe dane. Wizytówka Biura Rachunkowego także prezentuje przykładowe informacje.
Wskazówka
Dane, które zostały zapisane przez Użytkowników, są przechowywane na koncie demo maksymalnie do końca dnia, w którym je wprowadzono.
  Zobacz także: Jak założyć konto w Comarch Betterfly moduł eFaktury? Jak rozpocząć współpracę z Biurem Rachunkowym?

Jak ustawić termin płatności?

W aplikacji przeglądarkowej formy płatności dostępne są pod ikoną Ustawienia, dostępnej z górnej belki.

Aby zmienić domyślny termin płatności należy otworzyć wybraną pozycję ikoną ołówka, a następnie podać odpowiednią liczbę dni i zapisać.

  W aplikacjach mobilnych formy płatności dostępne są w menu Więcej – Moje dane – Formy płatności. Aby zmienić domyślny termin płatności należy otworzyć wybraną pozycję, a następnie kliknąć na ikonę ołówka. W kolejnym kroku wystarczy podać odpowiednią liczbę dni i zapisać.

Po wybraniu określonej formy płatności na dokumentach, termin zapłaty będzie aktualizowany zgodnie z ustawieniami.   Zobacz także: Jak zmienić domyślną formę płatności?

Jak skontaktować się z Comarch?

Kontakt z Asystą Comarch jest możliwy w następujący sposób:
  • Z poziomu aplikacji przeglądarkowej - na górnej belce ikona Pomoc - Pytania, uwagi i opinie
  • Z poziomu aplikacji Comarch Betterfly moduł eFaktury – Więcej – Pomoc – Napisz wiadomość do Comarch.
Odpowiedź zwrotna będzie wysłana na adres e-mail podany podczas rejestracji konta. Wiadomość można wysłać także bezpośrednio na adres mailowy betterfly@comarch.pl. Jeśli wiadomość wysyłana jest z innego adresu mailowego niż ten, na który jest założone konto w aplikacji Comarch Betterfly moduł eFaktury, prosimy w wiadomości podać numer NIP.  

Gdzie znaleźć informacje o moich danych?

Dane Twojej firmy dostępne są w menu Ustawienia - Konto i profil, a w aplikacjach mobilnych w menu Więcej - Moje dane - Informacje o koncie.

Informacje o koncie zawierają takie dane firmy jak: numer NIP, nazwa, dane teleadresowe. Jeśli chcesz dokonać zmiany w swoich danych, wystarczy kliknąć w ikonę ołówka lub opcję "Edytuj". Wówczas wybrane pola będą dostępne do aktualizacji.

Wskazówka
Numer NIP oraz adres e-mail (login) są zablokowane do edycji. Te dane są przypisane do konta i z poziomu aplikacji nie ma możliwości ich zmiany. W razie dodatkowych pytań zapraszamy do kontaktu z Asystą Comarch.