Po rejestracji konta Użytkownika i zalogowaniu na nie na stronie www.comarchbetterfly.pl na głównym pulpicie pojawi się informacja o możliwości połączenia się z Biurem Rachunkowym w celu rozpoczęcia wymiany danych. Bezpośrednio z aplikacji można przesłać zgłoszenie w celu nawiązania współpracy z Biurem Rachunkowym lub wysłać wiadomość do wybranego przez Użytkownika Biura Rachunkowego.
Po kliknięciu w opcję Prześlij zgłoszenie otworzy się formularz pozwalający na nawiązanie współpracy z Biurem Rachunkowym. Na formularzu Użytkownik uzupełnia wszystkie wymagane dane oraz określa preferowaną formę współpracy i rodzaj firmy. Po wysłaniu zgłoszenia pracownik Biura Rachunkowego skontaktuje się z Użytkownikiem w ciągu jednego dnia roboczego.
Po kliknięciu w opcję Wyślij wiadomość otworzy się formularz pozwalający na wysłanie wiadomości do Biura rachunkowego obsługującego firmę Użytkownika, o ile pracuje ono na oprogramowaniu Comarch. Na formularzu Użytkownik uzupełnia adres e-mail swojego Biura, a treść wiadomości jest wypełniana automatycznie (aplikacja podpowiada, jakie dane będą potrzebne w Biurze Rachunkowym w celu rozpoczęcia wymiany danych).

Kolejne kroki konfiguracyjne są wykonywane przez Biuro Rachunkowe. Po ich zakończeniu w aplikacji pojawi się komunikat z nazwą Biura i przyciskiem Potwierdź współpracę.
Po potwierdzeniu współpracy aplikacja będzie działać w trybie pełnej funkcjonalności:
- dostępna będzie wizytówka Biura Rachunkowego
- aktywny będzie przycisk Zatwierdź i wyślij na fakturze sprzedaży
- aktywny będzie przycisk Wyślij do Biura Rachunkowego na dokumencie kosztowym
- na pulpicie aplikacji będzie można odczytać informacje o podatkach i opłatach przesłanych przez Biuro Rachunkowe
Zobacz także:
Gdzie znaleźć dane kontaktowe do Biura Rachunkowego?
Jak wysłać dokument do Biura Rachunkowego?


